Aktivera SIM-kort
Jag har beställt ett nytt abonnemang
Om du beställt en nummerflytt på ditt nya abonnemang kommer ditt SIM-kort aktiveras först på datumet nummerflytten till oss genomförs. Kontrollera därför vilket datum du valde för din nummerflytt samt dubbelkolla din mail om din nummerflytt godkändes eller inte. När numret har flyttats över till oss kan du börja använda abonnemanget.
Beställer du däremot ett helt nytt nummer kommer ditt SIM-kort vara aktiverat när det anländer.
Jag har beställt ett ersättningskort
Om du har fått ett ersättningskort för ett redan aktivt abonnemang kan det av säkerhetsskäl ha skickats inaktivt. Detta sker t.ex. om vi skickar ditt SIM-kort till en annan adress än där du är bokförd eller i felsökningssyfte då du fortfarande behöver ditt gamla SIM-kort tills dess att det nya kommit fram.
I detta fall kan du Maila eller Chatta (Chatten hittar du nere i högra hörnet vardagar 09:00 - 16:30) med oss så hjälper vi dig vidare.