Uppsägnings-/bindningstid
Nej, Vimla har inte någon bindnings- eller uppsägningstid. Hos oss är du fri att komma och gå som du vill.
När du väljer att avsluta ditt abonnemang helt så avslutas det alltid vid kommande månadsskifte. Då du betalar för varje påbörjad månad, får du använda abonnemanget hela månaden ut när du väljer att avsluta ditt abonnemang utan att flytta ut ditt nummer.
Du avslutar ditt abonnemang genom att logga in på Mitt Vimla > Kontouppgifter > Avsluta abonnemang.
Om du istället ska flytta ut ditt nummer till en annan operatör avslutas ditt abonnemang i samband med att numret flyttas över till din nya operatör. Du behöver därför inte avsluta ditt abonnemang på egen hand inne på Mitt Vimla.
PS. Eftersom du betalar för varje påbörjad månad hos oss rekommenderar vi att du flyttar ut numret den sista dagen i månaden, för att undvika att bli debiterad av både oss och din nya operatör.