Tja! Hur kan vi hjälpa till? Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna
Sök på t.ex. Betalning med kort, nummerflytt, surf eller vågor

Forumet

Driftstatus

Vanliga frågor och svar

När kommer min faktura?

Fakturan skickas oftast ut mellan dag 1-3 i månaden och förfaller sedan den 28:e (om vardag, annars första vardagen innan)

Varför gick inte min nummerflytt igenom?
Om din nummerflytt blivit nekad ska du ha fått ett mail från oss som informerar om anledningen till det samt vad du behöver göra för att få nummerflytten godkänd. Läs mer om nummerflytt här.
När får jag ny surf?
Du får ny surf den första varje månad, har du fått slut på surf månaden innan kan du behöva göra en omstart av din mobiltelefon för att få surf i full fart igen.
Hur köper jag mer surf?
För att köpa mer surf behöver du aktivera “Premiumtjänster” inne på Mitt Vimla under inställningar. Du gör köpet antingen direkt inne på Mitt Vimla > Ändra abonnemang eller via SMS (köp via SMS är endast möjligt när du har under 0.5 GB i din surfpott). Du kan även köpa 24 timmar obegränsad data, läs mer här.

Hittar du inget svar?

Maila oss

Beskriv vad du vill ha hjälp med så svarar vi så snabbt vi kan!

Maila vimla